1. Як буде здійснюватися оформлення замовлення?
За телефоном, який ви вказали у формі замовлення, з вами звʼяжеться оператор, уточнить усі деталі,
надасть необхідні відповіді й оформить ваше замовлення.
2. Як можна оплатити замовлення?
Для міжнародних відправлень доступна оплата лише онлайн. Замовлення надсилаються за умови 100%
передплати.
3. Чи можна замовити доставку курʼєром?
Доставка курʼєром за адресою, в поштові скриньки чи іншими способами недоступна. Тільки на
відділення.
4. Чи можуть бути якісь додаткові витрати під час оформлення замовлення?
Якщо сума замовлення перевищує ліміт безмитного ввезення (150 євро), тоді Отримувачу доведеться
сплатити митний збір. Рекомендуємо перевіряти умови ввезення товарів до потрібної країни призначення
заздалегідь.
5. Як сплатити митний збір?
За потреби оплати митних платежів Отримувачу можуть надіслати листа на електронну адресу з інформацією.
6. Що буде у випадку пошкодження посилки або її втрати?
У разі повної втрати або пошкодження посилки з вини Nova Post, компанія компенсує суму, що
дорівнює її оголошеній вартості (задекларована вартість).
7. Що буде, якщо Отримувач відмовиться від посилки?
Якщо Отримувач відмовляється від посилки, податок або мито, які були нараховані на митниці в країні
отримання, сплачувати не потрібно. Але якщо мито або ПДВ вже сплачені Отримувачем наперед, вони зазвичай
не повертаються.
8. Чи можна повернути замовлення протягом 14 днів?
Замовлення може бути повернутим, але Відправнику доведеться сплатити повернення згідно тарифу.
9. Який термін доставки посилки в Польщу?
Термін доставки посилки з України в Польщу — від 3 робочих днів.
10. Як можна відстежити посилку?
Посилку можна відстежувати за допомогою сервісів
Nova Post: на сайті та в
мобільному застосунку.