example-top-banner
0 (800) - 30 - 11 - 30

(800) - 30 - 11 - 30

(044) - 377 - 71 - 33

Магазин іграшок Гарантія і повернення

Гарантія і повернення

Правила повернення товару в інтернет-магазин «Будинок iграшок»:

Шановні покупці, ви можете відмовитися від доставленого товару, у випадку, якщо він не відповідає тому артикулу, який ви замовляли, не працює або зіпсований.

Товар також може бути повернений кур'єру безпосередньо в момент доставки. Якщо повернення товару відбувається без вагомої причини, вартість доставки оплачується.

Якщо дефекти товару були виявлені після доставки, впродовж 14-ти днів з моменту покупки його можна повернути або обміняти. Для цього вам необхідно звернутися до інтернет-магазину «Будинок іграшок» за телефонами: (044) 377 71 33, 0 800 30 11 30, узгодити з менеджером день і час повернення товару.

Обов'язкова умова для повернення або заміни товару – відсутність на ньому пошкоджень, наявність оригінальної упаковки, супровідних документів і товарного чека.

Усі дії з повернення товару відбувається згідно Закону України «Про захист прав споживачів».

Загальна інформація

Гарантійний термін експлуатації – це термін, протягом якого покупець гарантує дотримання правил користування товаром, а виробник, відповідно, виконує щодо нього гарантійні зобов'язання.

Гарантійний термін експлуатації товару, який реалізований через торговельну мережу «Будинок іграшок», рахується з моменту передачі товару покупцю.

Гарантія:

Інтернет-магазин «Будинок іграшок» піклується про свою репутацію, тому продає тільки сертифікований в Україні товар.

Термін дії гарантії починається з дня продажу товару.

На всі товари, які були придбані в інтернет-магазині «Будинок іграшок», поширюється офіційна гарантія від виробника. Для деяких товарів гарантійним талоном є товарний чек. Термін дії гарантії починається з дня передачі товару покупцю.

Несправності, що виникли протягом гарантійного терміну, при дотриманні умов гарантії, усуваються спеціалізованими сервісними центрами.

Доставка товару на гарантійне обслуговування здійснюється покупцем за власний рахунок.

Дізнатися про термін та детальні умови гарантійного обслуговування обраного товару покупець може у компанії-постачальника, назва та реквізити якого обов’язково зазначені на упаковці товару. Якщо упаковка придбаного товару не збереглася, покупець може звернутися за допомогою до співробітників магазину ТМ «Будинок іграшок», в якому здійснювалася покупка, й отримати інформацію щодо назви та реквізитів компанії-постачальника.

Гарантійний талон компанії-виробника товару є підставою для надання гарантійного обслуговування та ремонту. Зберігайте оформлені супровідні документи (касовий чек, гарантійний талон та інструкцію) протягом усього терміну експлуатації.

Завжди уважно читайте умови гарантійного обслуговування та правила використання товару, це дозволить уникнути помилок та експлуатувати товар згідно його відповідного робочого режиму.

Під час продажу товару, який підлягає гарантійному обслуговуванню або гарантійній заміні, продавець зобов'язаний:

  • у присутності покупця здійснити перевірку якості товару, наявності експлуатаційних документів, у тому числі гарантійного талона та відривних талонів на гарантійне обслуговування (якщо такі надані компанією-постачальником), повної укомплектованості товару, зазначеної в експлуатаційних документах;
  • поінформувати покупця щодо правил користування товаром;
  • заповнити відповідні розділи гарантійного та відривного талонів на гарантійне обслуговування (якщо такі надані компанією-постачальником);
  • видати покупцю розрахунковий документ (квитанцію, товарний, касовий чек чи інший документ, що засвідчує факт купівлі товару).

Якщо товар потребує проведення робіт із введення в експлуатацію, продавець зобов'язаний надати споживачу відповідну інформацію або забезпечити виконання таких робіт.

Що робити у разі виявлення протягом встановленого гарантійного строку несправність товару?

У разі виявлення протягом встановленого гарантійного строку істотних недоліків, які виникли з вини виробника товару (продавця, виконавця), покупець має право за своїм вибором вимагати від продавця або виробника провести ремонт товару, заміни товару на такий же товар або на аналогічний, з числа наявних у продавця (виробника) або повернення сплаченої за товар грошової суми.

Згідно законодавству такі вимоги споживача задовольняються щодо товарів, гарантійний строк на які не закінчився.

Що робити якщо товар придбаний покупцем товар не задовольнив його за формою, габаритами, фасоном, кольором, розміром або з інших причин не може бути ним використаний за призначенням?

Відповідно до Закону, споживач має право на обмін товару належної якості протягом чотирнадцяти днів, не рахуючи дня купівлі, якщо товар не задовільнивйого за формою, габаритами, фасоном, кольором, розміром або з інших причин не може бути ним використаний за призначенням.

Відповідно до Закону, товар підлягає поверненню або заміні за наступних умов:

  • збережена комплектність товару,
  • збережена цілісність упаковки,
  • збережені маркування та ярлики виробника,
  • товар новий та не був у використанні.

Якщо товар відповідає всім умовам повернення, покупець має право звернутися в той магазин мережі, в якому здійснювалася покупка, пред'явивши документ, що засвідчує особу покупця, товар, касовий чек, і заявити про своє бажання замінити товар.

Які дії працівників магазину щодо обміну неякісного товару?

Працівники магазину, у вашій присутності, оглянуть товар на місці, та якщо він дійсно знаходиться в неробочому стані або має фабричні дефекти, здійснять його обмін на товар аналогічної марки (моделі, артикулу, модифікації) належної якості.

Якщо аналогічного товару немає в наявності, покупець, за бажанням, може здати придбаний і купити інший, який підійде йому за характеристиками та ціною.

Якщо товар, обраний покупцем для обміну, дорожчий за товар, що повертається, покупцеві необхідно доплатити різницю в ціні. Якщо ж товар дешевший, різниця в ціні повертається магазином. У разі якщо покупець не згоден на обмін товару, магазином здійснюється повернення грошей, які були отримані за товар.

Що робити, якщо працівники магазину не можуть самостійно виявити причину несправності товару?

В разі, коли працівники магазину не можуть самостійно виявити причину несправності товару, його буде відправлено компанії-постачальнику на експертизу. На час перебування товару на експертизі покупець отримає від магазину гарантійний лист, в якому буде зазначена:

  • назва товару;
  • скарга щодо його несправності;
  • дата, коли товар було повернено до магазину;
  • висновок щодо необхідності відправлення товару на експертизу.

Якщо експертиза підтверджує, що товар набув невідповідного стану з вини компанії-постачальника або за умови наявності фабричного дефекту, покупець має право на обмін чи повернення товару або коштів, що були витрачені на його придбання, на вищезазначених умовах.

Що необхідно зробити для повернення грошових коштів?

По-перше, подати за місцем купівлі товару відповідну письмову заяву, де будуть зазначені вимоги покупця та причини повернення товару.

Окрім причин в заяві обов’язково треба зазначити наступну інформацію:

1. дані документа, що засвідчує особу покупця, який повертає товар (серія та номер паспорта, дата і місце його видачі);

2. дані про товар (найменування товару, фабричний (серійний) номер, артикул, дата продажу, вартість товару станом на дату продажу);

3. суму виданих за повернутий товар коштів.

Повернення грошових коштів здійснюється за графіком роботи пункту самовивозу і тільки за умов наявності розрахункового документа та документа, що засвідчує особу покупця.

Що робити, якщо товар прийшов в неробочий стан після закінчення 14-ти денного терміну з моменту здійснення покупки?

Якщо товар, придбаний в мережі магазинів ТМ «Будинок іграшок», прийшов в неробочий стан після закінчення 14-ти денного терміну з дня здійснення покупки, покупець має право звернутися до авторизованих або сертифікованих компаніями-постачальниками сервісних центрів.

Термін гарантійного обслуговування залежить від типу товару і зобов'язань компанії-постачальника перед покупцем на безкоштовний ремонт або обслуговування.

Дізнатися про термін і детальні умови гарантійного обслуговування придбаного товару покупець може у компанії-постачальника. Назва та реквізити якого обов'язково відзначені на упаковці товару. Якщо упаковка придбаного товару не збереглася, покупець може звернутися за допомогою до співробітників магазину ТМ «Будинок іграшок», в якому здійснювалася покупка, і отримати інформацію щодо назви та реквізитів компанії-постачальника.

На певні товари, представлені в мережі магазинів ТМ «Будинок іграшок» (техніка на радіоуправлінні, дитячі ноутбуки, роботи), гарантійний талон та інструкція з експлуатації надаються покупцю компанією-постачальником в комплекті з товаром. У них відзначені детальні умови гарантійного обслуговування, гарантійні і негарантійні випадки, умови зберігання та перевезення товару.

Гарантійний талон компанії-виробника товару є підставою для надання гарантійного обслуговування і ремонту. Зберігайте оформлені супровідні документи (касовий чек, гарантійний талон та інструкцію) протягом всього терміну експлуатації.

Завжди уважно читайте умови гарантійного обслуговування і правила використання товару, це дозволить уникнути помилок і експлуатувати товар у відповідному робочому режимі.

У яких випадках сервісний центр компанії-постачальника може відмовити у гарантійному обслуговуванні?

Сервісний центр компанії-постачальника може відмовити в наданні гарантійного обслуговування (ремонту) товару у випадках, коли порушено цілісність гарантійних пломб, наявні механічні ушкодження, що могли бути причиною виходу товару з ладу, порушено правила експлуатації, проведено несанкціонований ремонт сторонніми особами, неправильно заповнено гарантійний талон, серійний номер товару стертий або відсутній..

Дотримання умов, що наведені в гарантійному талоні та інструкції з експлуатації (паспорті) придбаного товару, дозволить зберегти гарантію на товар протягом всього гарантійного терміну та підтримувати його у робочому стані протягом усього терміну експлуатації.

Які товари не підлягають обміну чи поверненню?

Відповідно до статті 9 Закону України «Про захист прав споживачів», Кабінетом Міністрів України затверджено перелік товарів належної якості, які не підлягають обміну або поверненню.

Список влючає товари:

  • дитячі іграшки м'які;
  • дитячі іграшки гумові надувні;
  • розчіски, гребінці та щітки масажні;
  • друковані видання;
  • диски для лазерних систем зчитування із записом;
  • вироби з натурального та штучного волосся (перуки);
  • товари для немовлят (пелюшки, соски, пляшечки для годування тощо);
  • ювелірні вироби з дорогоцінних металів.

Завантажити заяву на повернення грошових коштів

preloader
close
-32%

Товар зараз зі знижкою

close
NEW
Новинка

Купуйте новинки першими!

close
Подарунок!

Товар зараз акційний, до нього додається подарунок

close
Ваша ціна

Ціна товару зі знижкою за картою лояльності

close
Відео

В картці товару є відеоролик

close
Оплата частинами

Можна оплатити частинами через Приватбанк

close
Ексклюзивний товар

Товар представлений виключно в мережі Бі

close
Лідер продажів

Товар популярний серед покупців

close
ECO

Товар виготовлено з екологічних або вторинних матеріалів

close
Підтримка

Товар можна оплатити карткою «єПідтримка».

close
M
Модерація

Відгук стане доступний іншим користувачам після перевірки

close
icon
Уцінка

Іграшки гарної якості, які втратили свій товарний вигляд

close
icon
Trade in

Іграшки, які були в використанні і продаються повторно

close

Авторизуйтесь

heart

У Вас немає списків бажань

Якщо у вас є списки бажань,
авторизуйтеся

close

Замовити дзвінок

Вкажіть свій номер телефону
і ми звяжемося з вами
протягом 10 хвилин

{{error}}

{{error}}

close

Ваша заявка прийнята

Дякую, !
Ви замовили дзвінок на номер .
Ми зателефонуємо вам у найближчі 20 хвилин.

close

Увага!

Введіть свою адресу ел. пошти і ми тобі повідомимо, коли товар буде в наявності

Ви вже підписані на цю розсилку

Дякую!

Інформація про наявність товару прийде на вашу ел. пошту

{{email}}

Щось пішло не так ... Спробуйте пізніше

Посилання можна cкопіювати

Ваш кошик порожній

Додайте товари, які хочете придбати, та перейдіть до оформлення замовлення

У вас ще немає списків бажань

Додавайте бажані товари та створюйте тематичні списки, щоб ділитися ними з друзями та відстежувати знижки.

Щоб переглянути уже створені списки бажань — авторизуйтеся на сайті.

Виберіть магазини

  • Списком
  • Карта