example-top-banner

Гарантія і повернення

Загальна інформація

Гарантійний термін експлуатації – термін, протягом якого покупець гарантує дотримання правил користування товаром, а виробник, відповідно, виконує щодо нього гарантійні зобов'язання.

Гарантійний термін експлуатації товару, який реалізований через торговельну мережу «Будинок іграшок», рахується з моменту передачі товару покупцю. Будь ласка, перевіряйте комплектність та відсутність дефектів у товарі під час отримання замовлення.

Гарантія

Торговельна мережа «Будинок іграшок» піклується про свою репутацію, тому продає тільки сертифікований в Україні товар.

На всі товари, які були придбані в торговельній мережі «Будинок іграшок», поширюється офіційна гарантія від виробника або постачальника. Для деяких товарів гарантійним талоном є товарний чек. Гарантійний талон компанії-виробника товару або чек є підставою для надання гарантійного обслуговування та ремонту. Зберігайте оформлені супровідні документи (касовий чек, гарантійний талон та інструкцію) протягом усього терміну експлуатації.

Несправності, що виникли протягом гарантійного терміну, при дотриманні умов гарантії, усуваються спеціалізованими сервісними центрами. Дізнатися про термін та детальні умови гарантійного обслуговування обраного товару покупець може у компанії-постачальника, назва та реквізити якого обов’язково зазначені на упаковці товару. Якщо упаковка придбаного товару не збереглася, покупець може звернутися за допомогою до співробітників магазинів або контакт-центру «Будинок іграшок», й отримати інформацію щодо назви та реквізитів компанії-постачальника.

Завжди уважно читайте умови гарантійного обслуговування та правила використання товару. Це дозволить уникнути помилок та експлуатувати товар згідно з його відповідним робочим режимом.

Доставка товару на гарантійне та або сервісне обслуговування здійснюється покупцем за власний рахунок.

Під час продажу товару, який підлягає гарантійному обслуговуванню або гарантійній заміні, продавець зобов'язаний:

  • у присутності покупця здійснити перевірку якості товару, наявності експлуатаційних документів, у тому числі гарантійного талона та відривних талонів на гарантійне обслуговування (якщо такі надані компанією-постачальником), повної укомплектованості товару, зазначеної в експлуатаційних документах;
  • поінформувати покупця щодо правил користування товаром;
  • заповнити відповідні розділи гарантійного та відривного талонів на гарантійне обслуговування (якщо такі надані компанією-постачальником);
  • видати покупцю розрахунковий документ (квитанцію, товарний, касовий чек чи інший документ, що засвідчує факт купівлі товару).

Якщо товар потребує проведення робіт із введення в експлуатацію, продавець зобов'язаний надати споживачу відповідну інформацію або забезпечити виконання таких робіт.

Що робити у разі виявлення протягом встановленого гарантійного строку несправність товару?

У разі виявлення протягом встановленого гарантійного строку істотних недоліків, які виникли з вини виробника товару (продавця, виконавця), покупець має право за своїм вибором вимагати від продавця або виробника провести ремонт товару, заміни товару на такий же товар або на аналогічний, з-поміж наявних у продавця (виробника) або повернення сплаченої за товар грошової суми.

Згідно з законодавством такі вимоги споживача задовольняються щодо товарів, гарантійний строк на які не закінчився.

У яких випадках сервісний центр компанії-постачальника може відмовити у гарантійному обслуговуванні?

Сервісний центр компанії-постачальника може відмовити в наданні гарантійного обслуговування (ремонту) товару у випадках, коли порушено цілісність гарантійних пломб, наявні механічні ушкодження, що могли бути причиною виходу товару з ладу, порушено правила експлуатації, проведено несанкціонований ремонт сторонніми особами, неправильно заповнено гарантійний талон, серійний номер товару стертий або відсутній.

Дотримання умов, що наведені в гарантійному талоні та інструкції з експлуатації (паспорті) придбаного товару, дозволить зберегти гарантію на товар протягом всього гарантійного терміну та підтримувати його у робочому стані протягом усього терміну експлуатації.

Що робити, якщо працівники магазину не можуть самостійно виявити причину несправності товару?

В разі, коли працівники магазину не можуть самостійно виявити причину несправності товару, його буде відправлено компанії-постачальнику на експертизу. На час перебування товару на експертизі покупець отримає від магазину гарантійний лист, в якому буде зазначена:

  • назва товару;
  • скарга щодо його несправності;
  • дата, коли товар було повернено до магазину;
  • висновок щодо необхідності відправлення товару на експертизу.

Якщо експертиза підтверджує, що товар набув невідповідного стану з вини компанії-постачальника або за умови наявності фабричного дефекту, покупець має право на обмін чи повернення товару або коштів, що були витрачені на його придбання, на вищезазначених умовах.

Які дії працівників магазину щодо обміну неякісного товару?

Працівники магазину, у вашій присутності, оглянуть товар на місці, та якщо він дійсно знаходиться в неробочому стані або має фабричні дефекти, здійснять його обмін на товар аналогічної марки (моделі, артикулу, модифікації) належної якості.

Якщо аналогічного товару немає в наявності, покупець, за бажанням, може здати придбаний і купити інший, який підійде йому за характеристиками та ціною.

Якщо товар, обраний покупцем для обміну, дорожчий за товар, що повертається, покупцеві необхідно доплатити різницю в ціні. Якщо ж товар дешевший, різниця в ціні повертається магазином. У разі якщо покупець не згоден на обмін товару, магазином здійснюється повернення грошей, які були отримані за товар.

Що робити якщо товар придбаний покупцем товар не задовольнив його за формою, габаритами, фасоном, кольором, розміром або з інших причин не може бути ним використаний за призначенням?

Споживач має право на обмін товару належної якості протягом чотирнадцяти днів, не рахуючи дня купівлі, якщо товар не задовільнив його за формою, габаритами, фасоном, кольором, розміром або з інших причин не може бути ним використаний за призначенням.Товар підлягає поверненню або заміні за наступних умов:

  • збережена комплектність товару;
  • збережена цілісність упаковки;
  • збережені маркування та ярлики виробника;
  • товар новий та не був у використанні.

Якщо товар відповідає всім умовам повернення, покупець має право звернутись за місцем придбання товару, пред'явивши документ, що засвідчує особу покупця, товар, касовий чек, і заявити про своє бажання замінити товар.

Правила повернення товару, придбаного з доставкою

Шановні покупці, ви можете відмовитися від доставленого товару в разі, якщо він не відповідає тому артикулу, який ви замовляли, не працює або зіпсований. Товар може бути повернутий кур'єру безпосередньо в момент доставки. Якщо дефекти товару були виявлені після доставки протягом 14 днів із моменту покупки його можна обміняти або повернути. Для цього вам необхідно звернутися до контакт центру «Будинок іграшок» за телефонами: 044 377 71 33, 0 800 30 11 30 А узгодити з менеджером спосіб обміну або повернення товару. Обов'язкова умова для заміни або повернення товару - відсутність на ньому слідів використання, наявність оригінальної упаковки, супровідних документів і товарного чека. Грошові кошти будуть повернуті після перевірки товару на відповідність правилам повернення, співробітником сервісної служби.

Всі дії з повернення товару відбувається відповідно до Закону України «Про захист прав споживачів».

Що необхідно зробити для повернення грошових коштів?

Подати за місцем купівлі товару відповідну заяву на повернення коштів, де будуть вказані вимоги покупця і причини повернення товару. Заява роздрукована на звороті видаткової накладної або ви можете завантажити її внизу сторінки.

Крім причин в заяві обов'язково необхідно зазначити наступну інформацію:

  • дані документа, що засвідчує особу покупця, який повертає товар (серія і номер паспорта, дата і місце його видачі);
  • дані про товар (найменування товару, фабричний (серійний) номер, артикул, дата продажу, вартість товару на дату продажу);
  • суму коштів, які будуть повернуті за товар.

Повернення грошових коштів відбувається тим же способом, яким було оплачено за замовлення.

Завантажити заяву на повернення грошових коштів