example-top-banner
0 (800) - 30 - 11 - 30

(800) - 30 - 11 - 30

(044) - 377 - 71 - 33

Магазин іграшок Питання та відповіді

Питання та відповіді

Оплата та доставка

1. Як можна оплатити замовлення?

1. В інтернет-магазині bi.ua:

  • готівкою при отриманні;
  • онлайн карткою Visa/MasterCard через платіжний сервіс LiqPay або Приват24.

2. Доставка у відділення Нової пошти чи кур'єром Нової пошти:

  • готівкою;
  • карткою Visa/MasterCard.

3. Самовивіз з магазинів «Будинок іграшок»:

  • готівкою або карткою при отриманні;
  • карткою Visa/MasterCard на сайті.

2. Чи стягуються додаткові кошти за доставку з післяплатою «Новою Поштою»?

Для наших покупців комісія за переказ коштів (післяплату) не нараховується. Деталі на сторінці Оплата і доставка.

3. Як скасувати замовлення?

Щоб скасувати замовлення, напишіть нам у Messenger, на email, в чат-бот на сайті або зателефонуйте на гарячу лінію «Будинок іграшок» за номером 0 800 30 11 30.

4. Коли відбувається поверення коштів за скасоване оплачене замовлення?

Якщо товар ще не було передано до служби доставки, повернення коштів відбувається від кількох годин до трьох банківських днів після скасування замовлення оператором. Якщо на момент звернення товар уже в дорозі — після повернення товару на склад, протягом 5-7 днів, залежно від умов вашого банку.

Відстежуйте статус замовлення в Особистому кабінеті.

5. Які є способи доставки?

Щоб отримати замовлення, ви можете обрати один з наступних способів доставки:

  • самовивіз із магазину;
  • доставка у відділення/поштомат «Нова пошта»;
  • доставка у відділення «Укрпошта»;
  • кур'єром «Нова пошта» за вашою адресою.

6. Скільки днів потрібно на доставку?

Термін доставки «Новою поштою» складає 2-3 дні з моменту відправлення замовлення, Укрпоштою — 3-4 дні. Замовлення для самовивозу з найближчого магазину буде готове до отримання вже через годину після його оформлення. Відстежуйте статус замовлення в Особистому кабінеті.

7. Чи відправляєте замовлення у вихідні?

Комплектування та відправлення підтверджених замовлень здійснюється з понеділка по суботу. Замовлення, які надходять після 12:00 суботи та в неділю, передаються до служби доставки в понеділок. Відстежуйте статус замовлення в Особистому кабінеті.

8. Як швидко зі мною зв'яжуться після оформлення замовлення?

Від 30 хвилин до кількох годин. Та якщо під час оформлення замовлення ви натиснули «Мені можна не телефонувати для підтвердження замовлення», ми не будемо вас турбувати. Детальну інформацію та поточний статус замовлення шукайте в Особистому кабінеті.

Приклад оформлення замовлення

9. Коли я отримаю номер ТТН для відстеження доставки «Новою Поштою»?

Номер ТТН з'являється в Особистому кабінеті. протягом доби з моменту підтвердження. У замовленні, яке оформлено після 12:00 суботи або в неділю, номер накладної з'явиться в понеділок.

Якщо пройшло більше часу — перевірте поточний статус замовлення ще раз в Особистому кабінеті та зверніться до контакт-центру за номером 0 800 30 11 30.

10. На скільки днів бронюється товар в магазині при самовивозі?

Термін резерву замовленого товару — 3 дні (день оформлення + 2 дні).

11. Товар було пошкоджено під час перевезення. Що робити?

Якщо при огляді на відділенні чи адресній доставці ви виявили видимі пошкодження або неповну комплектацію замовлення, ви маєте право відмовитися від отримання. Для цього необхідно скласти й подати Претензію та повідомити про це на гарячу лінію «Будинок іграшок» за номером 0 800 30 11 30.

Знижки та промокоди

1. Що таке промокод?

Це спеціальний набір літер та цифр, що надає можливість придбати бажані товари за зниженими цінами. Що для цього потрібно?

  1. Мати промокод на знижку.
  2. Бути учасником Програми лояльності, якщо це необхідно за умовами акції.
  3. Додати до кошика неакційні товари.
  4. Застосувати дійсний промокод.

Усе дуже просто!

2. Як скористатися промокодом?

1. Авторизуйтеся на сайті.

2. Додайте неакційні товари до кошика та перейдіть до оформлення замовлення.

3. Введіть промокод у блоці «Ваше замовлення» в полі «Додати промокод».

4. Натисніть кнопку «Застосувати». Перерахунок ціни відбудеться в полі «Всього до сплати».

Увага! На товари окремих брендів можуть діяти обмеження по розміру знижок. Деталі читайте на сторінці дійсного промокоду.

Приклад використання промокоду Приклад використання промокоду

3. Як отримати знижку до Дня народження дитини?

Знижка діє в рамках Програми лояльності протягом 15 днів: 7 днів до Дня народження, в день самого свята, 7 днів після.

  1. Увійдіть до Особистого кабінету .
  2. У вкладенні «Профіль дитини» натисніть кнопку «Додати дитину».
    Приклад використання промокоду
    Приклад використання промокоду
  3. Заповніть усі обов'язкові поля і збережіть анкету.
    Приклад використання промокоду
    Приклад використання промокоду

У зазначений період ціни на сайті будуть відображатися вже зі знижкою.

Увага! Знижка до Дня народження не діє на акційні товари та не додається до бонусів за картою лояльності. Деталі читайте на сторінці Програми лояльності.

Програма лояльності

1. Які переваги дає реєстрація на сайті?

Реєструючись на сайті, ви отримаєте можливість скористатися всіма перевагами Програми лояльності в мережі магазинів «Будинок іграшок». Ми обов'язково повідомимо вам про актуальні акції та новини. Ви зможете накопичувати бонуси і використовувати їх як знижку до 30% від суми покупки, також ви зможете скористатися знижкою 15% до Дня народження дитини та вигідно купувати іграшки за промокодами, отриманими від наших партнерів.

2. Як стати учасником Програми лояльності?

Зареєструватися можна одним зі зручних способів:

1. Заповнити електронну форму на сайті bi.ua чи в додатку «Будинок іграшок».

  • Перейдіть за посиланням на сторінку реєстрації.
  • На сторінці, що відкрилася, введіть своє ім'я та актуальний номер телефону чи електронну адресу, або авторизуйтеся за допомогою соцмереж.
  • Перейдіть до Особистого кабінету у вкладення Програма лояльності.
  • Введіть свій номер телефону, за яким буде закріплено вашу карту лояльності.

2. У магазині під час здійснення покупки.

3. Звернутися за телефоном гарячої лінії 0 800 30 11 30.

3. Що таке бонуси та як вони нараховуються?

Бонуси — це одиниці Програми лояльності, що нараховуються на картку Учасника для використання або подальшого накопичення. 1 бонус=1 гривня. За покупку товарів без знижки нараховується від 5% до 15% бонусів від суми покупки. Накопичені бонуси можна використати для отримання знижки до 30% на наступні покупки.

4. Як отримувати більше бонусів?

Бонуси нараховуються від загальної суми чеку або замовлення залежно від суми всіх покупок здійснених з використанням картки лояльності. Щоб відсоток бонусів став більшим, необхідно накопичити певну суму покупок:

  • 5% – від 1 000 грн;
  • 8% – від 10 000 грн;
  • 10% – від 25 000 грн;
  • 15% – від 50 000 грн.

5. Як використати бонуси?

Накопичені бонуси можна використати як знижку до 30% на покупку будь-яких товарів, крім подарункових сертифікатів, фірмового пакування та товарів інших продавців.

6. Чи є обмеження на нарахування бонусів та за які товари бонуси не нараховуються?

На товари брендів LEGO, L.O.L Surprise, Little Tikes Outdoor, Країна іграшок (велосипеди), Disney (велосипеди), Razor та Ubtech, Zapf, 3Doodler Start, 3Doodler Create, Magic Five, Smoby Toys, MoMi, PICO, Himoto, HORI, Disney діють обмеження нарахування бонусів:

  • для карток із 5% бонусів — нараховується 3% бонусів;
  • для карток із 8% бонусів — нараховується 5% бонусів;
  • для карток із 10% та 15% бонусів — нараховується 8% бонусів.

На товари окремих категорій та брендів бонуси не нараховуються:

  • акційні товари;
  • подарункові сертифікати;
  • пакети;
  • солодощі та напої;
  • товари інших продавців, в тому числі Hubber;
  • товари брендів: 4Baby, Falk, KidKraft, Kidsauto, Klein, LEJU, Like2bike RALLY, Lionelo, Makeblock, NANIA, PlayStation, ROBOBLOQ, Rollplay, Smart Trike, Wonder Workshop.

7. Що буде з моєю дисконтною карткою?

Дисконтні картки автоматично стають бонусними та починають діяти за новими правилами Програми лояльності. Відсоток, який був до цього, зберігається на картці.

8. Чи можна зареєструвати декілька карток?

За правилами дозволяється зареєструвати лише одну картку Програми лояльності на один номер телефону.

Подарункові сертифікати

1. Що таке подарункові сертифікати?

Подарунковий сертифікат — картка певного номіналу та визначеного строку дії, що дозволяє придбати товар у магазинах «Будинок іграшок» та на сайті bi.ua із наявного асортименту.

2. Які бувають подарункові сертифікати?

Подарункові сертифікати бувають двох видів:

Пластиковий сертифікат — це пластикова картка зі штрих-кодом і персональним кодом. Запакована в подарунковий буклет, має певний номінал та визначений строк дії. Можна придбати на сторінці Пластикові подарункові сертифікати з доставкою кур’єром, чи до відділення служби доставки.

Електронний сертифікат — це pdf-файл із персональним кодом і штрих-кодом певного номіналу та з визначеним строком дії. Готовий до використання одразу після успішної оплати та підтвердження замовлення. Придбати можна на сторінці Електронні подарункові сертифікати.

Детальніше на сторінці Подарункові сертифікати.

Приклад подарункового сертифікату Приклад електронного подарункового сертифікату

3. Який строк дії подарункового сертифіката?

Подарунковий сертифікат дійсний 24 місяці з моменту придбання. Кінцева дата зазначена у буклеті або на аркуші сертифіката.

4. Яка вартість подарункового сертифіката?

Вартість подарункового сертифіката відповідає його номіналу. В асортименті «Будинок іграшок» є наступні номінали: 100 грн; 250 грн; 500 грн; 1000 грн; 2000 грн.

Придбати їх можна на сторінці Подарункові сертифікати.

5. Де можна придбати пластиковий подарунковий сертифікат?

У роздрібних магазинах мережі «Будинок іграшок» або в інтернет-магазині на сторінці Пластикові подарункові сертифікати.

6. Як придбати електронний подарунковий сертифікат?

  1. Перейдіть на сторінку Подарункові сертифікати та додайте до кошика електронний сертифікат бажаного номіналу.
  2. Переконайтеся, що в кошику немає інших товарів, окрім електронного сертифіката, та натисніть на кнопку «Оформити замовлення».

Важливо! Електронні сертифікати можна придбати лише окремо від інших товарів, у тому числі, пластикових сертифікатів. Це пов’язано з особливістю оформлення замовлення.

  1. Заповніть контактні дані. Зверніть увагу, що поле email — обов’язкове, на нього ви отримаєте лист із подальшими інструкціями для отримання подарункового сертифіката.
  2. За бажання, введіть власне невелике привітання для отримувача та зазначте відправника подарунку. Якщо ви залишите ці поля порожніми, «Будинок іграшок» напише привітання за вас.
  3. Оплата електронного сертифіката можлива лише карткою на сайті. Для цього, після оформлення замовлення, вас буде перенаправлено на сторінку оплати. Списання коштів із картки відбудеться після обробки замовлення.
  4. Дочекайтеся підтвердження замовлення та листа з інструкцією на email.

7. Як скористатися подарунковим сертифікатом?

Під час покупки в роздрібному магазині подарунковий сертифікат необхідно пред'явити на касі та передати його працівнику магазину.

При самовивозі можна вибрати оплату готівкою в магазині або карткою на сайті. Якщо номінал сертифіката менший від суми покупки, то доплата можлива виключно картою в інтернет-магазині.

При доставці до відділення (Нова пошта, Укрпошта) або кур'єром (Нова пошта) оплата подарунковим сертифікатом відбувається тільки на сайті.
Детальніше на сторінці Оплата і доставка.

Щоб скористатися пластиковим чи електронним подарунковим сертифікатом на сайті bi.ua, потрібно виконати кілька простих кроків:

  1. Додайте товари до кошика та перейдіть до оформлення замовлення.
  2. При виборі Метода оплати праворуч зʼявиться поле для вводу номера сертифіката, введіть його та натисніть кнопку «Застосувати».
  3. Перерахунок суми покупки відбудеться в рядку «Всього до сплати».
Приклад як скористатися подарунковим сертифікатом
Приклад як скористатися подарунковим сертифікатом
Приклад як скористатися подарунковим сертифікатом

8. Які особливості оплати товарів подарунковим сертифікатом?

Подарунковий сертифікат використовується для повної або часткової оплати покупки. Сертифікат можна застосувати тільки один раз.

Важливо! Якщо сума товарів перевищує номінал сертифіката, необхідно доплатити різницю. У разі якщо сума вартості товарів менша, ніж номінал сертифіката, то різниця згорає — не компенсується та не переноситься на наступні покупки.

Детальніше на сторінці Правила використання подарункових сертифікатів.

9. Що робити, якщо не надійшов лист з інструкцією для завантаження електронного подарункового сертифіката?

Якщо ви не отримали email із посиланням на завантаження електронного сертифіката, будь ласка, переконайтеся, що оплата пройшла успішно. Якщо списання коштів відбулося, обов’язково перевірте папки «Спам» і «Промоакції» та зверніться до нас.

10. Як завантажити електронний подарунковий сертифікат?

  1. Перейдіть за посиланням у листі, що надійшов на електронну пошту.
  2. Введіть номер телефону, на який було оформлено замовлення. На нього надійде код підтвердження, який також необхідно буде вказати.
  3. Оберіть зі списку придбаних сертифікатів необхідний, клікнувши на назву.
  4. Завантажте електронний сертифікат, що відкриється у новому вкладенні.
  5. Потіште малечу подарунком, який вона зможе обрати самостійно.

11. Чи діє подарунковий сертифікат на товари зі знижками та акційні пропозиції?

Так, подарунковий сертифікат діє на весь асортимент товарів у «Будинок іграшок».

12. Скільки подарункових сертифікатів можна використати у замовленні?

В одному замовленні можна застосувати не більше 10-ти подарункових сертифікатів.

13. Чи можна обміняти подарунковий сертифікат на гроші?

Подарунковий сертифікат не підлягає поверненню та обміну на грошовий еквівалент. Детальніше на сторінці Правила використання подарункових сертифікатів.

14. Чи можна відновити електронний або пластиковий подарунковий сертифікат?

У разі втрати подарункового сертифікату він не поновлюється, а кошти не повертаються. Детальніше на сторінці Правила використання подарункових сертифікатів.

Інші питання

1. Не можу зайти в особистий кабінет. Що робити?

  1. Якщо для входу ви використовуєте номер мобільного телефону: перевірте коректність введеного номера, натисніть кнопку «Далі» і дочекайтеся дзвінка, щоб ввести 4 останні цифри номера, що зателефонує.
  2. Якщо для входу використовуєте електронну пошту й пароль: необхідно спочатку ввести email і натиснути кнопку «Далі», після чого з'явиться поле для пароля.
    Приклад введення електронної пошти Приклад поля для введення пароля
  3. Щоб відновити пароль: введіть свій email та натисніть кнопку «Далі». У формі, що з'явилася, натисніть на посилання «Забули пароль?» і виконайте подальші інструкції.
    Приклад відновлення паролю
  4. Якщо жоден із способів не спрацював, зверніться за телефоном гарячої лінії
    0 800 30 11 30.

2. Як обрати спосіб доставки?

У полі «Виберіть місто» почніть вводити назву населеного пункту, куди буде здійснюватися доставка, та виберіть його зі списку, що з'явиться. Нижче відобразяться доступні способи доставки.

Приклад вибору способу доставки Приклад вибору способу доставки

3. У списку магазинів для самовивозу немає того, де я хочу забрати замовлення.

Це означає, що обраних товарів немає в наявності у цьому магазині. Рекомендуємо обрати інший магазин або оформити доставку.

4. Чи можна замовити товар, якщо на сайті вказано, що його немає в наявності?

Якщо товару немає в наявності, ви можете скористатися функцією «Повідомити про наявність». Вкажіть свій email та очікуйте на лист про те, що товар став доступним до замовлення на сайті.

Приклад функції «Повідомити про наявність»

5. Після оформлення замовлення зі мною не зв'язуються.

Іноді через велике навантаження зворотний зв'язок доводиться чекати від 30 хвилин до кількох годин. Ми поважаємо вибір наших клієнтів, тому не турбуємо вас, якщо при замовленні стоїть позначка в полі «Мені можна не телефонувати для підтвердження замовлення».

6. Чому мені пропонують розділити замовлення на декілька?

Обрані вами товари фізично знаходяться в різних магазинах або містах. Щоб отримати бажані іграшки, рекомендуємо оформити кілька замовлень.

7. Де перевірити статус замовлення?

Щоб перевірити статус замовлення, перейдіть до Особистого кабінету у розділ «Мої замовлення».

8. Чи можу я самостійно забрати замовлення, не чекаючи на доставку?

Так, ви можете скористатися самовивозом із найближчого магазину «Будинок іграшок».

preloader
close
-32%

Товар зараз зі знижкою

close
NEW
Новинка

Купуйте новинки першими!

close
Подарунок!

Товар зараз акційний, до нього додається подарунок

close
Ваша ціна

Ціна товару зі знижкою за картою лояльності

close
Відео

В картці товару є відеоролик

close
Оплата частинами

Можна оплатити частинами через Приватбанк

close
Ексклюзивний товар

Товар представлений виключно в мережі Бі

close
Лідер продажів

Товар популярний серед покупців

close
ECO

Товар виготовлено з екологічних або вторинних матеріалів

close
Підтримка

Товар можна оплатити карткою «єПідтримка».

close
M
Модерація

Відгук стане доступний іншим користувачам після перевірки

close
icon
Уцінка

Іграшки гарної якості, які втратили свій товарний вигляд

close
icon
Trade in

Іграшки, які були в використанні і продаються повторно

close

Авторизуйтесь

heart

У Вас немає списків бажань

Якщо у вас є списки бажань,
авторизуйтеся

close

Замовити дзвінок

Вкажіть свій номер телефону
і ми звяжемося з вами
протягом 10 хвилин

{{error}}

{{error}}

close

Ваша заявка прийнята

Дякую, !
Ви замовили дзвінок на номер .
Ми зателефонуємо вам у найближчі 20 хвилин.

close

Увага!

Введіть свою адресу ел. пошти і ми тобі повідомимо, коли товар буде в наявності

Ви вже підписані на цю розсилку

Дякую!

Інформація про наявність товару прийде на вашу ел. пошту

{{email}}

Щось пішло не так ... Спробуйте пізніше

Посилання можна cкопіювати

Ваш кошик порожній

Додайте товари, які хочете придбати, та перейдіть до оформлення замовлення

У вас ще немає списків бажань

Додавайте бажані товари та створюйте тематичні списки, щоб ділитися ними з друзями та відстежувати знижки.

Щоб переглянути уже створені списки бажань — авторизуйтеся на сайті.

Виберіть магазини

  • Списком
  • Карта