Русский
0 (800) - 30 - 11 - 30

(800) - 30 - 11 - 30

(044) - 377 - 71 - 33

Питання та відповіді

Особливості роботи під час карантину

1. Як працює мережа магазинів «Будинок іграшок» під час карантину?

На період карантину офлайн-магазини зачинені для відвідування, але деякі з них працюють як точки видачі замовлень.

З 11 травня почалося відновлення роботи офлайн-магазинів «Будинок іграшок». Деталі на сторінці.

Інтернет-магазин працює у звичайному режимі.

2. Який графік роботи точок видачі замовлень та контакт-центру?

Точки видачі замовлень працюють щодня з 10:00 до 19:00.
Контакт-центр — з понеділка по п'ятницю з 9:00 до 20:00, в суботу та неділю з 10:00 до 18:00.

3. Як здійснюється доставка замовлень і яка її вартість під час карантину?

«Будинок іграшок» спільно з «Нова Пошта» здійснює швидку та безпечну доставку до відділення та за вашою адресою. Вартість доставки замовлень сумою до 500 грн складає 50 грн. Замовлення вартістю понад 500 грн доставляємо безкоштовно до відділення та до дверей. При післяплаті комісія не нараховується.

4. Чи забезпечені кур'єри захисними масками та рукавичками?

Кур'єри «Нової Пошти» забезпечені захисними масками та рукавичками, адже безпека клієнтів понад усе.

5. Як здійснюється повернення товару, у якому було виявлено дефект?

Якщо ви виявили недолік при огляді на відділенні чи при адресній доставці, можете відмовитися від отримання та здійснити повернення. Процедура огляду товару регламентована правилами «Нової Пошти».

Якщо ви виявили дефект після отримання, ознайомтеся із Правилами повернення та зателефонуйте на гарячу лінію «Будинок іграшок» за номером 0 800 30 11 30.

6. Що робити, якщо в списку відділень «Нової Пошти» нема потрібного відділення?

Рекомендуємо обрати інше відділення або оформити доставку кур'єром. Деякі відділення «Нової Пошти» зачинені на період карантину. Перевірити графік роботи можна на сайті.

7. Якими способами можна оплатити замовлення?

Замовлення можна оплатити карткою на сайті та у відділенні «Нової Пошти» при отриманні, готівкою — тільки у відділенні «Нова Пошта».

Ми дбаємо про вашу особисту безпеку, тому радимо використовувати безготівкові способи оплати.

Оплата та доставка

1. Як оформити «Оплату частинами»?

1. Додайте в кошик товар вартістю понад 1000 гривень.

2. Почніть оформлювати замовлення: заповніть всі обов'язкові поля та вкажіть спосіб доставки до відділення «Нова Пошта» або кур'єром за адресою.

3. Виберіть спосіб оплати «Оплата частинами». У формі, що з'явилася, вкажіть кількість платежів.

step1

Деталі читайте на сторінці Оплата частинами.

2. Чи є можливість оплати замовлення платіжними картками Visa і MasterCard?

Замовлення можна оплатити карткою Visa або MasterCard на сайті під час оформлення та у відділенні «Нової Пошти» при отриманні.

3. Чи стягуються додаткові кошти за доставку з післяплатою «Новою Поштою»?

Для наших покупців комісія за переказ коштів (післяплату) не нараховується.
Деталі на сторінці Оплата і доставка.

4. Як скасувати замовлення?

Щоб скасувати замовлення, напишіть нам у Messenger, на email або зателефонуйте на гарячу лінію «Будинок іграшок» за номером 0 800 30 11 30.

5. Коли відбувається поверення коштів за скасоване оплачене замовлення?
  • Якщо товар ще не передано до служби доставки — від кількох годин до трьох банківських днів після скасування замовлення оператором.
  • Якщо на момент звернення товар уже вдорозі — після повернення товару на склад, протягом 5-7 днів, залежно від умов вашого банку.

Відстежуйте статус замовлення в Особистому кабінеті.

6. Як доставляєте замовлення?

Доставляємо замовлення «Новою Поштою» до відділення або за вашою адресою.
Деталі на сторінці Оплата і доставка.

7. Скільки днів потрібно на доставку?

Термін доставки «Новою поштою» від одного до трьох днів з моменту відправлення замовлення. Відстежуйте статус замовлення в Особистому кабінеті.

8. Чи відправляєте замовлення у вихідні?

Комплектування та відправлення підтверджених замовлень здійснюється з понеділка по суботу. Замовлення, які надходять після 12:00 суботи та в неділю, передаються до служби доставки в понеділок. Відстежуйте статус замовлення в Особистому кабінеті.

9. Як швидко зі мною зв'яжуться після оформлення замовлення?

Від 30 хвилин до кількох годин, але за умови, що під час оформлення замовлення ви не натиснули «Мені можна не телефонувати для підтвердження замовлення».
Детальна інформація про замовлення та поточний статус в Особистому кабінеті.

step1
10. Коли я отримаю номер ТТН для відстеження доставки «Новою Поштою»?

Номер ТТН з'являється в Особистому кабінеті протягом доби з моменту підтвердження. У замовленні, яке оформлено після 12:00 суботи або в неділю, номер накладної з'явиться в понеділок.

Якщо пройшло більше часу — перевірте поточний статус замовлення та зверніться до контакт-центру за номером 0 800 30 11 30.

11. На скільки днів бронюється товар в магазині при самовивозі?

Термін резерву замовленого товару — 3 дні.

12. Товар було пошкоджено під час перевезення.

Якщо при огляді на відділенні чи адресній доставці ви виявили видимі пошкодження або неповну комплектність замовлення, необхідно відмовитися від отримання. Для цього необхідно скласти й подати Претензію та повідомити про це на гарячу лінію «Будинок іграшок» за номером 0 800 30 11 30.

Акції та промокоди

1. Що таке промокод?

Це спеціальний набір літер та цифр, що надає можливість придбати бажані товари за зниженими цінами! Що для цього потрібно?

1. Бути учасником Програми лояльності.

2. Додати до кошика неакційні товари.

3. Застосувати дійсний промокод! Усе дуже просто.

2. Як скористатися промокодом?

1. Авторизуйтеся на сайті.

2. Додайте неакційні товари до кошика та перейдіть до оформлення замовлення.

3. Введіть промокод у блоці «Ваше замовлення».

step1
step2

4. Натисніть кнопку «Застосувати». Перерахунок ціни відбудеться в полі «Всього до сплати».

Увага! Діють обмеження розміру знижок на товари окремих брендів. Деталі читайте на сторінці дійсного промокоду.

3. Чи діє знижка за Програмою лояльності на акційні товари?

Знижка за картою лояльності не діє на акційні товари. Деталі на сторінці Програми лояльності.

4. Як отримати знижку до Дня народження дитини?

Знижка діє в рамках Програми лояльності протягом 7 днів до та після Дня народження дитини.

1. Увійдіть до Особистого кабінету.

2. У вкладенні «Профіль дитини» натисніть кнопку «Додати дитину».

child1

3. Заповніть усі обов'язкові поля і збережіть анкету.

child2

У зазначений період ціни на сайті будуть відображатися зі знижкою.

Увага! Знижка до Дня народження не діє на акційні товари та не додається до знижки за картою лояльності. Деталі читайте на сторінці Програми.

Програма лояльності

1. Які переваги дає реєстрація на сайті?

Зареєструйтесь на сайті та отримайте можливість скористатися всіма перевагами Програми лояльності в мережі магазинів «Будинок іграшок». Ми обов'язково повідомимо вам про актуальні акції та новини. Також ви зможете скористатися знижкою до Дня народження дитини та вигідно купувати іграшки за промокодами.

2. Як отримати карту лояльності?

Для цього необхідно зареєструватися на сайті.

1. Натисніть кнопку «Вхід» та оберіть «Зареєструйтесь».

login
registration

2. На сторінці, що відкрилася, введіть своє ім'я та актуальний номер телефону чи електронну адресу, або авторизуйтеся за допомогою соцмереж.

registration

3. Перейдіть до Особистого кабінету у вкладення Програма лояльності.

account

4. Введіть свій номер телефону. За цим номером буде закріплено вашу карту лояльності.

get card

Деталі читайте на сторінці Програми лояльності.

3. Номер карти лояльності в Особистому кабінеті не збігається з номером пластикової карти.

Рекомендуємо зателефонувати на гарячу лінію «Будинок іграшок» за номером 0 800 30 11 30.

4. Чому я не можу скористатися картою лояльності друга?

Карта лояльності може бути закріплена лише за одним номером телефону.

5. Відсоток нарахованої знижки відрізняється від знижки за картою лояльності.

На товари окремих брендів встановлено обмеження знижки за картою лояльності.

LEGO:

від 500 грн. - 3%

від 3000 грн. - 5%

від 5000 грн. - 8%

від 15 000 грн. - 8%

L.O.L:

від 500 грн. - 5%

від 3000 грн. - 5%

від 5000 грн. - 5%

від 15 000 грн. - 5%

Ubtech:

від 500 грн. - 5%

від 3000 грн. - 5%

від 5000 грн. - 5%

від 15 000 грн. - 5%

Якщо знижка неправильно нарахована на неакційні товари інших брендів, зверніться на гарячу лінію «Будинок іграшок» за номером 0 800 30 11 30.

Питання-відповіді

1. Не можу зайти в особистий кабінет.

1. Якщо для входу ви використовуєте номер мобільного телефону: перевірте коректність введеного номера і трохи почекайте. Можливо, оператор ще не надіслав повідомлення.

2. Якщо для входу використовуєте електронну пошту й пароль: необхідно спочатку ввести email і натиснути кнопку «Далі», після чого з'явиться поле для пароля.

account
account

3. Щоб відновити пароль: введіть свій email та натисніть кнопку «Далі». У формі, що з'явилася, натисніть на посилання «Забули пароль?» і виконайте подальші інструкції.

city
2. Як обрати спосіб доставки?

У полі «Виберіть місто» почніть вводити назву населеного пункту, куди буде здійснюватися доставка, та виберіть його зі списку, що з'явиться. Нижче відобразяться доступні способи доставки.

city
city
3. У списку магазинів для самовивозу нема того, де я хочу забрати замовлення.

Обраних товарів нема у наявності в цьому магазині. Рекомендуємо обрати інший магазин або оформити доставку.

4. Чи можна замовити товар, якщо на сайті вказано, що його нема в наявності?

Якщо товару нема в наявності, ви можете скористатися функцією «Повідомити про наявність». Вкажіть свій email та очікуйте на лист про те, що товар став доступним до замовлення на сайті.

stock
5. Після оформлення замовлення зі мною не зв'язуються.

Іноді через велике навантаження на зворотний зв'язок доведеться зачекати від 30 хвилин до кількох годин. Ми поважаємо вибір наших клієнтів, тому не турбуємо вас, якщо при у замовленні стоїть позначка в полі «Мені можна не телефонувати для підтвердження замовлення».

6. Чому мені пропонують розділити замовлення на декілька?

Обрані вами товари фізично знаходяться в різних магазинах або містах. Щоб отримати бажані іграшки, рекомендуємо оформити кілька замовлень.

7. Де перевірити статус замовлення?

Щоб перевірити статус замовлення, перейдіть до Особистого кабінету у вкладення «Мої замовлення».

8. Чи можу я самостійно забрати замовлення, не чекаючи на доставку?

Ви можете скористатися самовивозом із найближчого магазину «Будинок іграшок».

close
-32%

На товар сейчас действует скидка

close
NEW
Новинка

Купуйте новинки першими!

close
Подарунок!

Товар зараз акційний, до нього додається подарунок

close
Ваша ціна

Ціна товару зі знижкою за картою лояльності

close
Відео

В картці товару є відеоролик

close
Оплата частинами

Можна оплатити частинами через Приватбанк

close
Ексклюзивний товар

Товар представлений виключно в мережі Бі

close
Лідер продажів

Товар популярний серед покупців

close
icon
Уцінка

Іграшки гарної якості, які втратили свій товарний вигляд

close
icon
Trade in

Іграшки, які були в використанні і продаються повторно

close

Авторизуйтесь

heart

У Вас немає списків бажань

Якщо у вас є списки бажань,
авторизуйтеся

close

Замовити дзвінок

Вкажіть свій номер телефону
і ми звяжемося з вами
протягом 10 хвилин

{{error}}

{{error}}

close

Ваша заявка прийнята

Дякую, !
Ви замовили дзвінок на номер .
Ми зателефонуємо вам у найближчі 20 хвилин.

close

Увага!

Введіть свою адресу ел. пошти і ми тобі повідомимо, коли товар буде в наявності

Ви вже підписані на цю розсилку

Дякую!

Інформація про наявність товару прийде на вашу ел. пошту

{{email}}

Щось пішло не так ... Спробуйте пізніше

Посилання можна cкопіювати