example-top-banner

Статті

09.07.2019

7495

Тренди іграшок 2019: що популярно цього року

Що попросять діти у Санта Клауса та які популярні іграшки 2019 року викличуть у них особливий інтерес? Щоб відповісти на це питання, виробники ризикують, оцінюють хіти (й провали), тестують нові пропозиції та роблять прогнози. Результати цієї роботи можна оцінити на різних виставках і ярмарках.

Наприклад, щороку в лютому в Нью-Йорку проходить найбільша в західній півкулі виставка Toy Fair, яку проводить Асоціація іграшок. Ярмарок об'єднує понад 1000 виробників, дистриб'юторів та імпортерів для презентації розважальних продуктів із 100 країн. Тут демонструють новинки іграшок і задають тенденції галузі на 2019 рік. Менш масштабні, але цікаві заходи проводяться і в Києві, наприклад, виставка Baby Expo.

Ready, steady, play!

Сучасні батьки прагнуть поліпшити фізичне здоров'я юного покоління, яке засиділося за телефонами. Тому обирають товари, що поєднують вправи з розвагою: скутери, ролики або багатофункціональні знахідки від Moluk. У підході Ready, steady, play! (перекладається як «На старт, увага, грай!») дорослі бачать спосіб спонукати чад до активності й спорту.

Wow effect

Ніщо так не приваблює, як таємниця та очікування дива. Малюки люблять розглядати, трясти, зважувати коробочки, намагаючись вгадати, що знаходиться всередині. Деякі функції можна виявити лише в процесі використання:

  • підсвічування;
  • реакція на тепло;
  • волосся, що змінює колір.

Таким чином звичайна покупка перетворюється на дещо особливе, створюючи той самий Wow effect. Діти обожнюють сюрпризи, і виробники готові їх дивувати.

Toys 4 KIDults

Виробництво товарів для дорослого ринку популярне як ніколи. Галузь концентрується на Toys 4 KIDults, адже після напруженого робочого дня так хочеться відпочити й, як в дитинстві, зануритися в іншу реальність. Колекції героїв Fortnite та виняткові будівельні набори на 7000 деталей прикрашають офісні столи й цікавлять фанатів різного віку.

Популярні іграшки 2019

З кожним роком дивувати аудиторію стає все складніше: змінюються запити та цілі батьків, а також смаки дітей, на які галузь повинна швидко реагувати. Інновації й оригінальний дизайн не завжди спонукають зробити покупку, тому компаніям треба не лише вкладатися у виробництво, але й прислухатися до трендів. Що цікаво нашим дітям?

  • Розпаковування

Розпаковування залишається головною тенденцією, але виходить на абсолютно інший рівень. Нові функції посилюють ефект і розширюють опцію «розгорнути й зібрати». Так, в L.O.L. Surprise або Hatchimals гра і розпаковування стають єдиним цілим і «частиною історії».


  • Творче божевілля

Слиз, кінетичний пісок, тісто, кольоровий пластилін популярні самі собою й як частина розпаковування, коли в шарах треба «попорпатися», щоб дістатися до цілі.

У деяких наборах, таких як Poopsie, пропонують розібратися у з'єднаннях і створити матеріал самостійно (використовуючи інструкцію), що робить ігровий досвід складнішим. Такий підхід розвиває креативність і творчу свободу, а навички мислити нестандартно знадобляться дітям у житті.

  • Колекціонування

Предмети колекціонування не втрачають популярності, й індустрія працює на бажанні поповнювати й збирати, не зупиняючись. Постійне оновлення колекцій, випуск нових серій стимулюють бажання стати володарем новинки. До того ж, це готова відповідь на питання, що придбати в подарунок дитині.

Shopkins вражає асортиментом крихітних фігурок, Hot Wheels не перестає дивувати трюками чудо-машинок, а поповнити арсенал свіжими L.O.L. Surprise або Barbie мріє кожен другий.

  • Ностальгія

На спогадах і теплих почуттях з минулого індустрія будує виробництво не один рік. Мама із задоволенням купує донечці ляльку Barbie, адже в неї «була така сама», а папа відчуває давно забутий азарт, тримаючи в руках машинки Dickie Toys від Simba Dickie Group або Конструктори LEGO.

Споживач отримує можливість пізнати солодке відчуття повернення в дитинство, а виробник — знизити ризик при розкрутці невідомого продукту. Так, бластери Nerf не втрачають популярності вже котрий сезон.

Поточний 2019 рік став ювілейним для деяких улюблених персонажів (наприклад, Мікі Маусу виповнилося 90 років), а також відродив розваги дитинства мам і пап, бабусь і дідусів. Так, давно знайома дзиґа утілилася в Beyblade.


  • Їжа і аромат

Мода на здорове харчування знайшла відображення й в іграшковому світі. Розваги, пов'язані з їжею, дають можливість навчити дітей правильно харчуватися і популяризувати певні продукти. З наборами Learning Resources або згаданими вище Shopkins їжа і напої потрапляють в топ.

  • Натхнення

Концентрація уваги дитини на завданнях, які ведуть до розвитку професійних навичок, давно цікавить батьків. Розробники акцентуються на розвитку STEM (наука, технології, інженерія, математика) або STEAM (додаючи «A», «Arts», що означає).

У деяких європейських країнах STEM-іграшки складають велику частину сімейного бюджету розважальних покупок. Росте їх популярність і в Україні. Тенденція Stem Without Screens веде до створення ігор, завдань, головоломок, які включаються в навчальні плани на основі STEM/STEAM. Цим пояснюється чимала ціна за товари, яка після вивчення плюсів здається виправданою.

Сучасні конструктори LEGO включають функції, які розширюють можливості навчання, заохочують використання інноваційних технологій, виховують у дитини природну цікавість і спонукають здобувати навички, що направляють до майбутньої кар'єри. Набори мотивують освоювати незнайомі області, експериментувати без страху помилок і покращують комунікацію.

Розвинути інтерес до технологій допомагають машини-трансформери Screechers Wild та траси для перегонів Hot Wheels.

  • Розважальна програма

Індустрія має на увазі під розвагою дещо більше і пропонує зв'язувати товари з мультфільмами, телешоу і ліцензійними об'єктами.

У 2019 році з'явилося багато сімейних фільмів, римейків («Король Лев», «Аладін») і продовжень («Зоряні війни» та «Месники»). І ліцензування продовжує залишатися великою частиною виробництва, складаючи близько 30% продажів. Набори за мотивами My Little Pony, Frozen і так далі — яскравий приклад, як це функціонує.

Вплив фендомної культури (фендом — спільнота фанатів) на галузь не здає позицій. Фігурки усіх форм та розмірів — від поодиноких мініатюр до унікальних комплектів — розробляються з урахуванням інтересів як юного, так і дорослого колекціонера і вражають фантастичним дизайном.

  • Інтегрована гра

Технологія сама по собі не має значення для дітей. Врешті-решт, більшість з них не жили у світі без планшетів, не кажучи вже про смартфони. Тому їх складно здивувати.

Інтеграція — це спосіб показати, що класичні розваги й технології працюють разом. Продукти з додатками існують давно, але сучасна ігроіндустрія об'єднує ці два об'єкти, роблячи їх взаємозалежними, коли одне посилює інше. Дизайнери усвідомили, що діти хочуть одночасно грати з класичними іграшками й мати можливість вносити зміни, бути на зв'язку, ділитися досвідом з іншими.

Так з'явилися програмовані роботи, інтерактивні ляльки та інші об’єкти.


  • Емоції та антистрес

Щодо сюжетно-рольових ігор, то чітко простежується тренд максимальної реалістичності (оновлений Soft touch Baby Born став м'яким, нагадуючи на дотик шкіру немовляти). Дітям хочеться занурюватися в схожу на життя дорослих реальність, а батьки прагнуть навчити малюків відчувати увесь спектр емоцій. Baby Born і подібні пупси добре справляються з цим завданням.

Як зворотна сторона зайвої емоційності, росте популярність іграшок-антистрес. Сквіши, спінери, Beyblade, Screechers Wild та Nerf бластери допомагають справлятися з почуттями й випускати їх назовні.

Індустрія розвивається швидко. Деякі тренди й бренди можуть «жити» довго, але вимушені часто змінюватися. Таким чином, відстежування тенденцій — це не лише питання маркетингу, але й місія іграшкової справи.

Автор статьи


Автор - МамТаня Ковальчук