Фільтри
- 24
- 48
- 62
- 86
Знайдено 0 товарів
Ляльки Братц
Вибачте, ми нічого не знайшли
за запитом"Ляльки Братц"
Спробуйте наприклад: LEGO, Disney, My Little Pony
Бренди
Всі брендиКомпанія MGA Entertainment (США) була заснована в 1979 році. На сьогоднішній день продукція компанії представлена в наступних категоріях: ігри, ляльки, предмети декору, спортивні товари, канцелярське приладдя та ін. Однією з найбільш успішних знахідок компанії стали ляльки, що випускаються під брендом BRATZ. Творцем ляльок є власник, президент і виконавчий директор компанії Ісаак Ларіан.
У 2001 році поява ляльок BRATZ ознаменувала собою революцію в категорії fashion dolls. Вони стали справжньою знахідкою для тих, кому набридли традиційні ляльки. І відразу шокували звиклих до класичних ляльок професіоналів. «Ці?! З великими головами?! Та ніхто їх не купуватиме!» — сказали вони. І помилилися.
Першими ляльками, що з'явилися в 2001 році, були Хлоя, Саша, Джейд і Жасмін. У той перший святковий сезон вони зайняли провідну позицію рейтингу продажів. За один лише грудень було отримано приблизно $8,5 мільйонів. Яскраві, несхожі ні на яку іншу ляльку, вони швидко завоювали любов і визнання серед дівчаток у всьому світі.
А в лютому 2002 року на виставці іграшок у Нью-Йорку вони отримали найпрестижнішу винагороду США — Peoples Choice of the Year («Народний вибір року»). І це не дивно: ляльки BRATZ відображають прагнення сучасних дівчаток бути модними, яскравими, індивідуальними.
BRATZ (похідне від англійського слова brat — сленгове визначення норовистої, бешкетної дитини) — це ляльки-підлітки, які схожі на реальних дівчат із сьогоднішнього життя. Вони такі ж, як старша сестра, подруга брата, дівчина зі сцени, подіуму або телеекрану. Наприклад, лялька Жасмін була створена з образу доньки засновника компанії MGA Entertainment.
Цільова аудиторія ляльок BRATZ — це віковий сегмент дівчаток від 8 до 13 років, які вже перестають грати класичними ляльками і пупсами та відчиняють двері до світу юності з її пристрастю до моди, тусовок і вечірок.
У ляльок модний гардероб, в якому скопійовані до дрібниць усі молодіжні новинки сезону, індивідуально підібраний макіяж та оригінальні зачіски. Різноманітність аксесуарів і вбрання, можливість їх поєднання, дозволяють дівчаткам розвивати свій смак, вчитися складати модні ансамблі, знаходити нові теми для спілкування, колекціонувати й обмінюватися.
Компанія MGA постійно доповнює основний асортимент новими лініями ляльок та іграшок. З кожною новою колекцією з'являються нові стильні ляльки з різними характерами. А завдяки рекламній підтримці популярність ляльок BRATZ неухильно зростає.
Продукція
Ляльки BRATZ орієнтовані на різні вікові групи і представлені різними лініями:
- Bratz;
- Bratz Boyz (Хлопчики Братц);
- Litl Bratz (Малюки Братц) для молодшого віку;
- Bratz Petz (Улюбленці Братц);
- 4ever best friends (Кращі друзі назавжди);
- Bratz Babyz (Моя Бейбі).
Усередині кожного напряму кожен сезон з'являються нові тематичні колекції. В асортименті також представлені ігрові набори, за допомогою яких маленькі модниці можуть відчути себе в ролі перукаря, візажиста і т.п.