Правила публікації відгуків на сайті bi.ua
Відгуки на дитячі товари, які ви залишаєте на сайті bi.ua, потрібні для передачі досвіду щодо використання та рекомендацій для всіх відвідувачів сайту. Написання якісного відгуку після отримання купленого товару допоможе скерувати інших користувачів та обрати саме те, що вони шукають!
Після реєстрації чи авторизації на нашому сайті ви отримаєте можливість:
1. Лишити відгук до обраної іграшки.
2. Поставити свою оцінку товару.
3. Вподобати опублікований відгук іншого користувача.
4. Відповісти на відгук іншого користувача.
Діліться з нами вашими враженнями у формі відгуків
- Історії, що передають ваш досвід користування придбаним товаром. Та не забувайте про лаконічність та грамотність!
- Якщо вам сподобався відгук іншого користувача — можете підтримати його натиснувши «Палець угору». Це допоможе одразу привернути увагу до нього.
Для цього залиште посилання на ролик, що завантажений на ваш Youtube-канал.
Будемо вдячні за згадку у відео, що товар був придбаний у мережі магазинів «Будинок іграшок»!
* Перед тим, як писати своє питання, перевірте чи немає відповіді на нього в інших відгуках.
Дякуємо, що допомагаєте робити наш сайт кращим!
Ми маємо й низку правил щодо розміщення відгуків
На жаль, видалятимуться такі повідомлення:
1. Прямо або безпосередньо не стосуються товару.
2. Критичні відгуки у грубій формі без чітких аргументів і реальних причин негативного ставлення до товару.
3. З посиланнями чи згадками інших продавців або інтернет-ресурсів.
4. Дублювання відгуків від одного або різних користувачів.
5. Беззмістовні відгуки, що складаються з одного чи декількох слів або знаків.
6. Умисно безграмотні, з використанням транслітерації чи CAPS LOCK.
7. Написані сторонніми особами від імені bi.ua або виробників/постачальників.
8. Містять особисті дані клієнта або інших осіб.
9. З використанням нецензурної лексики, погроз та образ щодо інших учасників обговорення, а також пропаганди насильства, заклики до порушення закону тощо.
10. Містять неактуальну або непідтверджену інформацію, що може ввести в оману інших користувачів.
11. Обговорення цінової політики магазину.
12. Зі скаргами на роботу служб інтернет-магазину (доставки, сервісу, магазину, бухгалтерії тощо), які не стосуються безпосередньо якостей обговорюваного товару.
Важливо! Відео не повинні містити особистих даних, нецензурної лексики, погроз, сцен образливого/еротичного характеру, а також будь-яких згадок інших продавців.
* Будь-який відгук, що суперечить/порушує/не відповідає вказаним правилам чи одному з них, може бути видалений модераторами, навіть якщо буде змістовним.
Також ви можете скористатись будь-якою зручною формою зворотного зв’язку на сторінці Контакти та розповісти про ваші пропозиції щодо товарів, роботи магазинів та сайту Будинок іграшок.
Тут вам завжди допоможе служба підтримки клієнтів!